czwartek, 4 kwietnia 2013

Od Nirvany - CD historii Wolf Dark

Tak tak zwykłe jedzenie a co ? 
- Nic tak sie pytam .
- On wcale mi nie imponuje .
Friko stał podsłuchując nas . 
- Widzisz smarkacza ? Stoi tam ! Gonić go !
- Zostaw go ! 
Klacz złapała mnie za szyję . 
- Co znowu nie lubie gościa !
- Trudno , w końcu go polubisz .
- Co to to nie ! - zaśmiałam się 
Smarkacz stał i z głupim śmiechem podszedł do mnie . :
- Co malutka dalej mnie nie lubisz ?
- W.D trzymaj mnie ! Zabiję go ! 
- Stój .
- Nie . 
Złapałam wiatru pod kopyta () i pogoniłam Frika . Szczerze to mi niczym nie imponuje . 
- Friko chodź tu idioto ! 
- Co jasnie pani ?
- Patrz mi prosto w oczy ...
Friko jak głupi sie patrzył myśląc że zobaczy swoje odbicie . Użyłam mocy , on mnie wykorzystał tak więc ja co mam robić ? 
Ogier padł na ziemię . 
- I co Friko ? Jak myślisz Wolfie będzie coś z niego ? 

(W.D?)

1 komentarz: