sobota, 18 maja 2013

Od Yuny - cz.1

Od chwili urodzin wiedziałam jaka moc we mnie drzemie. Sami rodzice będąc parą alfa wiedzieli ile w przyszłości osiągnę. Niestety, stado wilków postanowiło dobać się do naszych ziem. W tamtech chwili straciłam wszystko dom, rodzinę, to co znałam i kochałam. 
Teraz czas na nowy etap w życiu, mam nadzieję, że Stado Białej Róży będzie dla mnie drugim domem. 
Już na samym początku wiedziałam, że w tym stadzie będę się czuła bardzo dobrze. Dzięki moim mocą mam nadzieję, że dostanę się na miejsce strażnika stada. 
 CD

4 komentarze:

  1. Od Yuna ;)

    Dziwne, ze tutaj dałam tak mało a mam w notatniku na howrse z 20 linijek jeszcze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ps: przepraszam za literówki xD komputer mi się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękować ^^ a moge dać ciąg dalszy? mam troche tego xD wyślę przez howrse jak coś ;)

    OdpowiedzUsuń