sobota, 11 maja 2013

Od Max'a - CD historii Shadow'a

Po rozmowie z ogierem dowiedziałem się o tym, że nie lubi poznawać nowych koni. Byłem bardzo zaskoczony tym. Wróciłem do Sorrai i Shadow'a i opowiedziałem im całą naszą rozmowę.
- Chłopaki ja idę jeszcze ćwiczyć. Pa kochanie. Do zobaczenia Max!- powiedziała Sorraia.
- Paa!- pożegnał się Shadow.- To co Max. Idziemy gdzieś się przejść?
- Bardzo chętnie. A gdzie na przykład?
- Nad rzekę duchów, co ty na to?
- Jesteś w stadzie dużej ode mnie i chcesz tam iść?! Nie wiesz jakie legendy krążą o tej rzece. To zjawiska paranormalne Shadow.
- Co Maxiu stchórzyłeś?
- No dobra chodźmy tam.
Zdecydowałem się pójść bo nie chciałem wyjść na tchórza. Tak na prawdę bałem się bardzo bo nigdy tam nie byłem i nigdy nie chciałem pójść. Gdy już dotarliśmy na miejsce zobaczyliśmy zjawę ...
<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz