środa, 15 maja 2013

Od Max'a - CD historii Shadow'a

Zachowanie Shadow'a bardzo mnie zdziwiło. Wojownik nie powinien się tam zachowywać. Gdy wszedłem do wody, podszedłem do miejsca gdzie spadliśmy zobaczyłem ostry kamień. Był on zakończony szpicem grubości mojego kopyta. Wziąłem go i pogalopowałem do Rose. Zapytałem jej czy to stworzyli ludzie.
- Max. To jest pięściak. Tak wytworzyli go ludzie ponad milion lat temu. To jest wielki zabytek, ponieważ nikt inny ze stada czegoś takiego nie widział. Jak chcesz to możesz go przekazać nauczycielom źrebaków, na pewno się im przyda.
- Dobry pomysł Rose. Już biegnę. Do zobaczenia!
- Pa!
Pobiegłem do Delice i przekazałem jej to znalezisko. Nagle przypomniał mi się ranny Shadow. Zobaczyłem Beskida z smutnym wyrazem twarzy.
- Umarł?- zapytałem ze łzami w oczach.
- Max nawet nie myśl o takich rzeczach. Shadow żyje, ale jest z nim kiepsko. Do krwi wdało się zakażenie. Shadow prosił mnie abym ci przekazał ważną wiadomość.
<Shadow?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz