niedziela, 19 maja 2013

Od Wolf Dark i Rose


Było ciepło, gorąco, upalnie... Trudno było to opisać. To tak, jakbyśmy ominęli wiosnę i przeszliśmy od razu do lata - kwiecistego i pięknego. Członkowie z tego powodu leżeli w cieniu. Nie rozmawiali ze sobą, a powolnie skubali trawę. Trochę mnie to denerwowało.
- Może coś zrobicie? - zapytałam się wszystkich głośno. Tak, miałam wyrzuty, bo pracowałam tylko ja z Faith.
- A co tam u Wolf Dark? - zapytała nagle.
Wszyscy tęskniliśmy za jakąś akcją.
- Nie wiem. Jak na razie czuję tylko wrogie spojrzenia innych. Czuję to. Nie wiem gdzie, gdzieś w oddali... Myślą o nas negatywnie. Grupka niemała.
Popatrzyła na mnie z niepokojem.
- Może wojna! Będzie wojna....
- Nie wiem - szybko odpowiedziałam. - Miejmy nadzieję, że nie.
Klacz popatrzyła w ziemię.
- Wiesz.... Może Wolf Dark będzie coś wiedzieć.
Doskonale czułam, że to tylko wymówka, by ją zobaczyć, ale zgodziłam się.
- Pójdę sama - powiedziałam, rozczarowując ją. - Pilnuj stada.
*****
Zauważyłam wpadającą na polanę Rose. Przymknęłam oczy. Nie chciałam z nią rozmawiać...
***

Zatrzymałam się około 4 metry od niej.
- Wiem, że nie chcesz ze mną rozmawiać...
Przewróciła się na lewy bok.
- Coś jednak chcesz. Czuję to.
Potaknęłam.
- Wiesz wiele o tych terenach. Czy zauważyłaś tu... podejrzane zwierzęta?
Zaśmiała się wrogo
****

Podeszłam do niej i klapnępłam ją po ramieniu jak starą znajomą.
-Tu są kryptydy. - odparłam z pewną dozą lenistwa- nikt ich nigdy nie opisał. Ale są. Tu jest mnóstwo stworów różnej maści i rozmiarów. Dziwię się, że jeszcze tu żyjecie...
****

Popatrzyłam na nią z zainteresowaniem, ale po chwili pomyślałam, że nie jest na to godna. Odwróciłam wzrok. Kryptydy?
- Tak, bardzo dziwne... <sarkazm>
Wstała, ziewając.
- Chyba powinnaś mi podziękować - zaśmiała się tak, że już było wiadomo - nie o to jej chodzi.
- Ta... Może kiedyś - szybko rzuciłam i pogalopowałam. WD sapnęła. Jej czarne futro zabłyszczało w słońcu i weszła do jaskini, nie myśląc o mnie. Ja jednak ją przez chwilę jeszcze obserwowałam.





8 komentarzy:

  1. WD wracaj do nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. WD powinna cię zjeść, Rose :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nom, i pewnie kiedyś to zrobi xD

    OdpowiedzUsuń
  4. To dość prawdopodobne XD
    WD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będzie mięska :3 musisz nam opisać jak smakuje Rose :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Opiszę opiszę jak smakuje to stare truchło ! XD
    PS:dobrze że jestem anonimowa C:
    Ta Wudeowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz po uszach i WÓDKI nie będzie xDD
      Ktoś, kto stoi w tulipanach. Dobrze, że siebie nie zdradziłam!

      Usuń
    2. Po uszach, po uszach ... Jeśli je mam ! XD
      WD

      Usuń