niedziela, 26 maja 2013

Nowy członek! Ferdek

















imię: Ferdek
płeć: ogier
wiek: 9 lat
cechy: miły, słodki, kochany, uroczy, jak się zakocha to na zabój
stanowisko: wypatrujący
żywioł: tęcza, kwiaty
moce: powodowanie tęczy, zmiana koloru kwiatu na różowy, jest taki inne konie nie mogą mu zrobić krzywdy, moze przyspieszyć rozwój kwiatów
partner: zakochany w Wolf Dark....
rodzina: Zapomniał już o niej.
historia: Urodził sie w stajni kucyków szertlandzkich. Potem został sprzedany do zamorznej rodziny. Pewnego razu jego pani przez nieuwage zostawiła mu otwarty boks. Uciekł i znalazł to stado.
właściciel: kary14

54 komentarze:

  1. HAHAHA! Słodki , miły , uroczy? Szans przy WD nie ma.Ona go pożre w dodatku ona ma partnera Neronka
    Tęcza , tęcza....A może jeszcze rzyga tęczą? Hmn?
    Brzydki ten koń. Fuuj. Różowy koń? Buahahaha!
    Hwała osobie na howrse która nie zna ortografii , ma różowego konia. Rzygam tenczom na tfuj widok
    ~Wena , teraz Lord <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hwała? A zresztą...
      Odbieram ci 5zr za obrażanie innych. Zatrzymaj swoje zdanie dla ciebie, to nowy członek -.-

      Usuń
    2. Jej tu nie ma xD

      Usuń
  2. Teraz dostałam faz depresyjnych ;-;
    WD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty WD nie wiesz, od czego można dostać depresję.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Różowy znajdź sobie sympatycznego innego różowego ;)

      Usuń
  4. Wolfie, skarbie, powodzenia XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Już to widzę :'D xddd


    ~Toperz13

    OdpowiedzUsuń
  6. nom, Wolfie. WOW. Różowy. XD
    Witam Ferdku w stadzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wolfi biedaku! Rozumiem twoje fazy depresyjne, ale mam radę: podejdź do niego z jakimś zdechlakiem z flakami na wierzchu, i powiedź swój boski tekst. Potem go zeżryj i po problemie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki sweet <3
    WD, podoba ci się? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Gniada- nie męcz jej! Bo cie zjem! Ona jest teraz biedna, a jak jest biedna to się szybko wkurza a jak się WD wkurza...

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowiutko tu widze XD

    OdpowiedzUsuń
  11. I to pokazuje, jak bardzo jesteście tolerancyjni C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Mamy wyjątkowego konia ; D

      Usuń
    2. Tolerancyjni, jak koty z ,,Zielonego Psa" Nie znacie. A więc:
      (...)Wróble zaczęły się z niego śmiać,a jeden z kotów rzucił w niego puszką. (...) Po rozmowie z Zielonym Psem zdecydowały, że zrobią coś z jego kolorem, bo jest dziwaczny.

      Usuń
  12. Ładny konik. Taki oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przynajmniej jest oryginalny, a nie taki jak wszystkie bad girls że stada.Przynajmniej ma własny styl i chyba każdy go może mieć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mówię, że nie jestem tolerancyjna. Nie przeszkadza mi, ale ktoś musi pomagać WD bo nam się biedna załamie. Chcecie tego? xD On też się nie wykazał współczuciem pisząc zakochany w WD - z takim charakterkiem. XD XD

    OdpowiedzUsuń
  15. WD chyba naprawdę dostała tych faz :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam beke z WD hehehe xD a swoją drogą to słodziak *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. W przeciwieństwie do ciebie jest ładny XD
      -Felix

      Usuń
    2. Mój ty wredny brzydalu XD

      Usuń
    3. Powinneś się nazywać Infelix Amor, albo Intelliguntur emissarius.

      Usuń
    4. Tak Infelix Amor ( nieszczęśliwa miłość)!!! XD

      Usuń
    5. OK. Od ta będę cię tak nazywać XD Mój ty Infelixie XD

      Usuń
    6. A ja ciebie Domina Vile. :) Zobacz co to znaczy XD XD XD

      Usuń
    7. Niedoczekanie twoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    8. Doczekanie moje!!!! XD

      Usuń
  18. Nie wytrzymam jak nie napiszę tu komenta <3
    Powodzenia różowy (Mogę tak na cb mówić? xD), w stadzie <3 Tamci nade mną (xD) mają rację i przynajmniej jest oryginalnie, ale i tak nie widzę cb z Wolf Dark xD Tylko nie obrażaj się na mnie czy coś xD
    ~Jenny

    OdpowiedzUsuń
  19. To ja też xD i <3 i od razu lżej na wątrobie xD
    ~Rudy

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wszyscy to ja też XD <3
    -Martel

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączył nowy kuń, a my mamy taki ubaw C: dobijamy do setki XD

    OdpowiedzUsuń
  22. dobijamy do setki XD Dalej ludzie, dalej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znudziło im się xD Nie ma o czym gadać :3

    OdpowiedzUsuń