piątek, 17 maja 2013

Nowy członek! Justus



















Imię: Justus
Płeć: ogier
Wiek: 3 lata
Cechy: miły, dobry, uprzejmy, przyjacielski, spokojny, odważny, mądry i oddany .
Stanowisko: Strażnik
Żywioł: ogień
Moce: zrobienie ognistego tornada, bieganie z dużą prędkością i związane z żywiołem ,
Partner: Podoba mu się Lahja
Rodzina: Nie żyją ...
Historia: Urodziłem się w niewielkim stadzie mustangów moja mama i tata to byli Frideria i Duzo . Miałem też siostrę Kimi która była jeszcze mały źrebakiem gdy to się stało .... a dokładniej gdy przyszli ci kłusownicy i wszystkich pozabijali . Ale dlaczego ?? To pytanie dręczy mnie całe życie ... ale nic na to nie poradzę .... ja jakoś zdołałem uciec Potem wędrowałem po świecie aż trafiłem tu .
Właściciel: amy2001

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz