poniedziałek, 20 maja 2013

Od Rudego

Ostatnio w stadzie coraz mniej się działo. I jeszcze pogoda! Ostatnio narzekaliśmy na zimno, teraz na upały! Jakby się pomieszały pory roku: jesień-zima-lato. Jeśli chodzi o mnie, to tęskniłem za tą cudowną porą roku- wiosną. Lato -oczywiście- też nie jest złe, ale wiadomo...a skoro ostatnio w stadzie mało się dzieje, a ja nie mam co robić, chciałem pomóc. Pytanie tylko, czy moja pomoc na coś się przyda? Na wszelki wypadek, poszedłem szukać Rose, może jednak jest coś, co mogę zrobić. Po krótkim spacerku, znalazłem ją w parku.
-Witaj Rose- uśmiechnąłem się
-Cześć- odpowiedziała klacz
-Zauważyłem, że ostatnio w stadzie mało się dzieje, i ogólnie słabo...-klacz patrzyła na mnie pytająco- więc...może jest coś, co mógłbym zrobić, albo w czymś pomóc?
<Rose>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz