niedziela, 12 maja 2013

Od Flower - ciąg dalszy nastąpił - NA KONKURS

-Ładny jesteś - stwierdziłam spoglądając na motyla
-Ładny? O nie drogi koniu nie jestem 'on'! Jestem ona! - oburzył się motyl
- Wiesz nie rozróżniam płci u motylów . -odparłam 
Motyl o srebrnych skrzydłach wykonał parę razy fikołka w powietrzu po czym usiadł na moim nosie.
- A ty kim jesteś? - spytała się mnie zuchwale
- Nazywam się Flower. Ej złaź z mojego nosa! - potrząsnęłam dziko głową 
Jednak motyl nie spadł. Wydaje mi się że nawet zaczął wędrować po mnie.
-Dziwna jesteś - powiedziała - Nawet nie podobna do kwiatka - dodała po chwili namysłu spoglądając na mnie
CDN

1 komentarz:

  1. ''Wiesz nie rozróżniam płci u motylów '' - Motyli się pisze o_x Ale i tak czy siak to jest zaje*** c;
    ''Ej złaź z mojego nosa'' - xD Uśmiałam się

    OdpowiedzUsuń