czwartek, 16 maja 2013

Od Rose - CD historii Shanti

Nachyliłam się nad nią. Słońce świeciło jej tak mocno w oczy, że przymrużyła je.
- Co... co mi się stało? - zapytała szeptem.
Przywołałam Balou.
- Sama dokładnie nie wiem. Oddaliłam się wtedy. Też coś mi się stało, ale nie straciłam przytomności. Mam tylko tą małą rankę. Niezbyt wiele rozumiem, ale byłaś ranna. Postanowiłam, że wezmę ogierów i cię tu przyniosę.
Potaknęła.
- Boli mnie szyja.
Zaczęłam powoli odchodzić.
- Być może. Wezwę lekarza. Później ustalimy szczegóły.
Gdy już odchodziłam, usłyszałam pytanie:
- A co z figurką?
Opuściłam głowę.
- Nie wiem, nie teraz.
I odeszłam. Po prostu moja wiedza okazała się zbyt mała...

(Shanti? Sorry, ale nie rozumiałam  twojego poprzedniego opowiadania, które przeczytałam jeden raz xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz