sobota, 18 maja 2013

Od Max'a - CD historii Faith

Poczułem wielką ulgę gdy zobaczyłem wróble ratujące klacz. Byłem bardzo tym uradowany (nawet bardzo, bardzo). Jednak Faith otarła się trochę nowa gdy wyplątywała się podczas przybycia ratunku wróbli. Nadal coś do niej czuję, tylko jak jej to kurde powiedzieć?! Muszę zrobić to tu i teraz.
- Faith- zacząłem niepewnie.- Chodźmy może stąd. Biegnij za mną.
- Dobrze. dobrze. O co chodzi, że jesteś taki, jakby to powiedzieć ... taki, taki miły i troszczysz się o mnie. Chyba wiem o co chodzi.
- No dobrze masz mnie! Nie wiedziałem jak ci to powie ...
- Chcesz być moim najlepszym przyjacielem. Zgadłam co nie!
- Tak ... zgadłaś.
Dalszą drogę odbyliśmy w milczeniu. Pobiegliśmy nad jezioro. Nagle stanąłem przed klaczą i powiedziałem.
- Faith podobasz mi się. Ja się w tobie chyba zakochałem.
<Faith?>

1 komentarz:

  1. Tysia1996 - Yuna18 maja 2013 20:17

    ujjjj *.* i jaka będzie reakcja Faith? *o*

    OdpowiedzUsuń