sobota, 5 stycznia 2013

Raport nr 6

Raport nr 6
----------

Zaczniemy od spraw opowiadań: ludzie... Na początku wałęsali się obok terenów stada. Dziś zagościli w Pewnym Lesie. Strzeżcie się, gdyż jest już jeden ranny koń!
Ale jest coś groźniejszego - Dark Wolf.
KAŻDY, KTO PÓJDZIE POZA TEREN STADA MOŻE... MOŻE NIE PRZEŻYĆ! A JEŚLI PRZEŻYJE, TO CZEKA GO KARA OD ROSE I SILVERA, KTÓRZY DALI JUŻ ZBYT DUŻO OSTRZEŻEŃ. PORA WBIĆ DO GŁOWY KONIOM, ŻE NIE MOGĄ TAM CHODZIĆ!
A jeśli chodzi o sprawy organizacyjne:
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! :) Tak jak obiecane było, zmienił się banner bloga. Zrobiłam go bardzo podobnie, ale i tak bardziej podobał mi się wcześniejszy D: Do pary musiał być też avatar. Jego błąd z nazwą stada został już poprawiony. KAŻDY, KTO MIAŁ WCZEŚNIEJSZY AVEK, MUSI GO ZMIENIĆ NA TERAŹNIEJSZY:
Ustawiłam też mały obrazek w kartach. Teraz nie jest to literka "B", ale nasz ukochany koń z bannera. Jeśli jeszcze go nie widzisz, zaraz powinien się pojawić. 
Za to na pasku po prawej stronie, umieściłam tekst ode mnie, który powinien pomóc w decyzji nowego. No bo kto nie zadaje sobie pytania, "czy dołączysz, czy też nie"?
Cieszę się, że znowu jako jedyni mamy jakąś rzecz. Wykorzystajmy to w pełni.

                   - Rose 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz