niedziela, 20 stycznia 2013

Od Jessicy

Wychowałam się w krainie słodkich kucyków , grzecznych i milusich konisiów.Od początku wiedziałam że nie jestem stamtąd.Nie pasowałam tam.Z dzieciństwa pamiętam pojedyncze obrazy.Wiem że miałam siostrę.Wiem też że porwano mnie.Ale nie wiem skąd pochodzę.Bardzo chciałabym znów spotkać moją siostrzyczkę.Bardzo do siebie pasowałyśmy - byłyśmy nierozłączne.Aż któregoś dnia pojawił się jakiś koń.Porwał mnie i zażądał okupu.Ale dla moich rodziców nie byłam na tyle ważna by mnie odkupić.Skupili się na mojej siostrze.A mnie ktoś podrzucił do tej słodziutkiej krainy.
W końcu odeszłam z tej krainy.Nie mogłam tam dalej siedzieć - w kółko wesołe minki i piosenki.Ruszyłam na wyprawę.Wtedy ją po raz pierwszy zobaczyłam.W stadzie dowiedziałam się że to Wolf Dark.Od początku mi imponowała.Była taka pewna siebie.Miała taką radość z zabijania...Ja też chciałam taka być.Gdy dołączyłam do stada bardzo chciałam ją poznać.W końcu ten dzień nadszedł...

< Wolf Dark , dokończysz ? >

*********
- Okej , widzę że muszę powiedzieć szybko o co mi chodzi.A więc mam jedno pytanie : Czy miałaś siostrę ? Wiem że pewnie powiesz że mnie ma to nie obchodzić ale wiedz 2 rzeczy : jesteś dla mnie idolką i znajomo pachniesz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz