poniedziałek, 21 stycznia 2013

Od Jessicy - CD historii Wolf Dark

-No nie teraz jeszcze mój zapach. Czy ty jesteś jakaś stuknięta?! Mam cię wziąść za frak i wynieść jak stare śmieci?!
*******
Poczułam się trochę urażona ale nie zraziłam się.Powiedziałam :
- Widzisz...Pamiętam że urodziłam się w miejscu pełnym wilków...Pamiętam że miałam siostrę...Zawsze trzymałyśmy się razem.A potem nas rozdzielono... - spojrzałam jej głęboko w oczy - strasznie za tobą tęsknię , siostrzyczko...
Ona również spojrzała mi głęboko w oczy i odpowiedziała :
********
-Nie lamp się tak na mnie głuszcu....-I wytrzeszczyłam gały jeszcze bardziej
-A skąd wiesz, że to ja jestem twoją siostrą?! Może to Irina?
******
- Irina ?! No co ty ! Ta słaba klaczka ? Chyba sobie żartujesz ! Jedyne co w niej dobre przekazała swojej córce.Cat jest taka...no wiesz ! Ty też taka jesteś...Ja próbuję ci dorównać...Proszę , przyjżj mi się ! Sięgnij pamięcią wstecz ! Przecież musisz mnie pamiętać !
*******
Wytężyłam umysł jeszcze bardziej i... nic nie pamiętałam!
-Wiesz co... Zrobimy tak: zabijesz konia i/lub małą ludzką dziewczynkę. Jeśli to zrobisz zastanowię się nad tą sprawą....
*******
- Oczywiście , dla ciebie zrobię wszystko.
Potem ruszyłam na łowy.Dotarłam do świata ludzi.Zdecydowałam się zabić małą dziewczynkę.Zmieniłam się w wilka (jak by co pisałam ze Silverem i mam moc ponieważ jestem siostrą WD ale to później).Zawyłam głośno.Wszyscy się wystraszyli.Upatrzyłam sobie ofiarę - małą dziewczynkę.Widziałam strach w jej oczach i jej matkę patrzącą na mnie z takim samym przerażeniem jak jej córka.Rzuciłam się na nią.Matka próbowała mnie odciągnąć ale bez skutku.Wbiłam zęby w jej szyję - była bardzo delikatna.PYCHA ! Oderwałam zęby od jej szyi.Mama próbowała ją ratować ale ja byłam szybsza.Wbiłam kły w jej klatkę piersiową.Nie żyła.Już nie żyła...Zaniosłam trupa Wolf Dark.Ona powiedziała :

< WD dokończysz ? >


Od Rose: -5zr za przekroczenie stada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz