sobota, 26 stycznia 2013

Od Wolf Dark i Night Fox


Byłam jak co dzień na obchodzie mojego terytorium, gdy zauważyłam ślady kopyt. Przez następne 10 minut biegłam tym tropem. Wbiegłam na polanę, a tam moim oczom ukazała się siwa klacz.
*******
- Hej , ty pewnie jesteś Wolfa Dark - zaraz zaraz...Wolf Dark ?! To znaczy ta groźna klacz ! - pomyślałam i powiedziałam :
- Proszę nie bij mnie...
- Nie będę , nie chce mi się...A co cię do mnie sprowadza ?
- No w sumie nic , zwiedzam okolicę...
- A wiesz że za przekroczenie granic stada jest kara ?
- Wiem ale ja koniecznie muszę zwiedzić wszystkie miejsca... - odparłam i spojrzałam na klacz.Wydawała się znajoma...
******
Aha to.... Jak masz na imię. Jednak od razu zaznaczam, że dość mam koni które wkraczają na mój teren. Przedstaw się z łaski swojej...
A i powiedz jakie masz zdolności. To ważne.
*****
Nazywam się Night Fox.Moje zdolności to :
wszystkie związane z żywiołami , bariera ochronna , zatrzymanie czasu , czytanie w myślach , cofanie i przyśpieszanie czasu
Kiedyś mogłam zmieniać się też w inne postacie ale niestety straciłam tę moc...
*****
Heh magiczny wyraz...? - zapytałam ze śmiechem - Niech zgadnę twoje Słowo Ogniskujące.... Wiele straciło przez to swoją moc ...
A skąd pochodzisz. I czym się zajmujesz. No wiesz musisz mieć jakąś funkcję.
*****
Jestem strażniczką a pochodzę z miejsca zwanego Dark Fallas. A ty ?
*****
Ja jestem wyrzutkiem i też pochodzę z tamtych okolic. Znamy się...?
*****
W sumie...A tamtych czasach miałam przyjaciółkę podobną do ciebie.Potem , jak już ta moja przyjaciółka , nie wiem może to byłaś ty , moja mama i chyba twój tata się pobrali.Twój tato był okrutny więc się wyniosłam.
*****
Nie mogę tego stwierdzić, cały czas trenowałam do swojej roli. Praktycznie nie znam mojej rodziny. No wiesz jak to jest....
Postanowiłam podróżować. Uprzykrzać innym życie i takie tam.
*****
Ja też miałam taki zamiar.Ale pewnej nocy w śnie ukazała mi się moja mama.Wybrałam inną drogę wyłącznie dla niej.Choć teraz żałuję...Odrzuciła mnie.Gdy się wyprowadzałam , obiecała że będzie mnie odwiedzać.A ani razu nie przyszła...Nie wysłała nawet głupiego listu...
*****
Nie martw się. Może nie mogła. No wiesz bycie alfą to odpowiedzialność. Mogło przytrafić się jej coś złego, a w tedy...
*****
Niestety nie było tak optymistycznie...Ona urodziła jeszcze jedno dziecko.Skupiła się na jego wychowaniu a mnie się wyparła.Dostałam oficjalne pismo że nie mam matki...Chciałabym wrócić na złą drogę...Może kiedyś się uda...
*******
Może jeszcze się odnajdzie. Nie zbaczaj z własnej ścieżki - to może być niebezpieczne. A to dziecko... Kim było?
******
Jak by ci to powiedzieć...Hmm...Było podobne do ciebie czyli złe.Ja byłam dobra , więc mnie odrzuciła...
*****
I dlatego tu przyszłaś. Stado Białej Róży ma tylko dobre konie. Tam każdy wybryk natury - czyli własna osobowość jest brutalnie tłumiony. Nie ma szans na wychowanie mordercy...
******
Czyli nie ma tam jeszcze nikogo podobnego do mnie - uśmiechnęłam się złowieszczo - będę w stadzie , ale będę mieć własne zdanie co do ciebie.
*****
Czyli? - uśmiechnęłam się lekko- Myślę, że Rose wyrzuciła mnie ze stada bo stanowię dla niej konkurencję. No wiesz...
****
Tak wiem o co ci chodzi - uśmiechnęłam się lekko - możesz mnie czegoś nauczyć ? A i mam takie pytanie , czy jeśli Rose mnie wyrzuci będę mogła do ciebie dołączyć ?
*****
Tak spoko - lekko zmarszczyłam brwi- mam dla ciebie doskonałe miejsce... Tam szybko nauczysz się podstaw przeżycia tutaj...
*****
Extra ! No to zaczynajmy !
*****
Nie teraz...Muszę wrócić do mojego stada. Jestem tam alfą. To ciężka praca. Musisz to kiedyś zobaczyć. Tam nie ma przelewek. Tam trzeba dbać aby członkowie nie pozabijali się nawzajem....
*****
A więc kiedy mam przyjść ?
Wpadnij po południu.Ja muszę lecieć , do zobaczenia !
Pa !
I ruszyłam stronę stada.Przeskoczyłam przez płot i pogalopowałam przed siebie.Nagle musiałam mocno zachamować.Przed moimi oczami ukazała się...Rose !
- Jakie stosunki łączą cię z Wolf Dark ?!
- Przyjacielskie - odparłam zupełnie niewzruszona.

< Rose , CD ? > 
 
- - - -
 
Od Iriny: -5zr za przekroczenie granic stada, Rose nie może odpowiedzieć.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz