niedziela, 20 stycznia 2013

Nowy członek! Mooldvar


















Imię: Mooldvar (czyt. Muldwar) 
Płeć: Ogier 
Wiek: 4 lata
Cechy: zgrabny , wierny , miły , kocha skakać , kocha galopować , skacze wysoko , wysportowany , aksamitny , płynny ruch 
Stanowisko: wojownik
Żywioł: ogień powietrze
Moce: Umie zapalić to o czym myśli
Partner: SZUKA , SZUKA , SZUKA
Rodzina: brak
Historia: Był młody i głupi, szukał przygód i wybrał się na samotną przechadzkę ze swoją ukochaną partnerką, za granice stada, jednak zaatakowali nas ludzie moja partnerka uciekła zostawiając mnie, młodego następce alfy.Ja natomiast zostałem złapany. Jeździła na mnie taka pani, polubiłem ją. Razem jeździliśmy na zawody i to nie niskiej klasy. Pewnego razu podczas jechania na zawody mieliśmy wypadek, moja właścicielka umarła ja natomiast uciekłem, wystraszyłem się i w ucieczce znalazłem te stado 
Właściciel: New Day

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz