poniedziałek, 21 stycznia 2013

Od Wolf Dark

Otworzyłam oczy. To się zbliżało. Wiedziałam, że nadejdzie... Krwawa zemsta. Szybkie bicie serca. Wstałam. Zaczęłam dyszeć, a para oddechu otoczyła moją głowę. Połacie czarnej sierści miejscami zbroczone krwią ofiar. Ogień w oczach. Diabelski pościg. Bez oddechu. Z wizją morderstwa. Skok. Pazury czepiające się wilgotnej ziemi. Prędkość. Zbyt wielka.... Stratowanie bramy. Mój oszałamiający ryk. Światła zapalane w domach. Krzyki mieszkańców.
........
-Pochodnie! Dajcie pochodnie!
-Ona wróciła!
.....
-Ratunku....!
.....
-Zabij! Zabij...!
-Potwór....
Szał w moich oczach. Żądza zemsty, krwi. Podpalone domy. Płacz dzieci. Krzyki mężczyzn. Stoję na środku. Mój ryk rozchodzi się oszałamiającym echem... Jest głośny. Na jego dźwięk najwięksi twardziele miękną... Dochodzi do granic Stada Białej Róży.
.....
Dookoła mnie trupy ofiar. Wszędzie krew. Nie pożrę ich. Nie zasługują...
Przemiana wilka w człowieka. Wysoką kobietę o czarnych jak skrzydło kruka włosach i zielono-żółtych oczach pałających gniewem. Rubinowe usta wykrzywione w złowieszczym uśmiechu....
Zaciskam dłonie w pięści. Czerwone światło wydobywa się z mojego wnętrza. Za chwilę także z oczu... Po ułamku sekundy nikt nie przeżył...
Już po wszystkim....
Odchodzę w ciszy. W głąb lasu. Mojego azylu. Tam znikam do mojej kryjówki. Tam nikt nie wejdzie. Nawet Crystal. Uśmiecham się tak jak bym wróciła z dobrej prywatki. Za chwilę dołączy do tego histeryczny śmiech. Radość wilka....

Pełne gracji twe okrucieństwo
Bezwzględny pazur 
Ukoronowana pięknem
Którego nikt nie odbierze
(....)


Rose CD...





>>>>>>>Bonus<<<<<<
http://www.tekstowo.pl/piosenka,the_vision_bleak,she_wolf.html
słuchaj do końca ;-)

Wilczyca


Złowrogi księżyc wisiał wysoko - Jego serce zaczęło bić
Z ogniem jego oczu nie mógł się równać żaden węgielek
Wilczy demon, Człowiek Wilk, Loup Garoux
Dawna Legenda narodziła się na nowo?
Ludzka natura - wilcze serce
Któż posiadł ten ogień? Czemuż czarna sztuka?
Jego ścięgna w furii, żąda swego portretu
A zmysły ochoczo odbierają zapach ofiary
Pasterz czuje jego wściekłość, a owce czmychają
Oni znają tajemnicę: Ona jest wilkiem - Wilk to ona!

Włócząc się w noc
Otoczona szacunkiem
Hulanka w radości 
Mnożona w ciemności

Pełne gracji twe okrucieństwo
Bezwzględny pazur 
Ukoronowana pięknem
Którego nikt nie odbierze

Złowrogi księżyc wisiał wysoko - jej krew zaczęła płynąć
Ogłoszona grzechem śmiertelnym - zjawisko od stóp do głów 
Z koroną z klejnotów łowczyni - matka wszystkiego
Jakież tajemne zaklęcie ją zauroczyło?
Ludzka natura - wilk w sercu
Któż posiadł ten ogień? Czyjaż sztuka?

Włócząc się w noc
Otoczona szacunkiem
Hulanka w radości 
Mnożona w ciemności

Pełne gracji twe okrucieństwo
Bezwzględny pazur 
Ukoronowana pięknem
Którego nikt nie odbierze

Złowrogi księżyc wisiał wysoko - jej serce zaczęło bić
Z ogniem jej oczu nie mógł się równać żaden węgielek
Jej ścięgna w furii, żąda swego portretu
A zmysły ochoczo odbierają zapach ofiary
Ona jest wilkiem - Wilk to ona!

1 komentarz: