czwartek, 24 stycznia 2013

Od Crystal


Była cicha , spokojna noc.Nagle obudziłam się , miałam koszmar.Śniło mi się że Wolf Dark porwała i zabiła moje źrebaki...A potem zrobiła to samo z Mesajahem...To było straszne.Wtedy zorientowałam się że...nie ma moich źrebaków !
- Czyżby mój koszmar mógłby się sprawdzić ? - pomyślałam wystraszona i w tym samym momencie obudziłam Mesajaha.
- Co...co się stało ? - zapytał zaspany ogier.
- Liliana i Szatan ! Nie ma ich ! - odpowiedziałam a Mesajah natychmiast wstał.
- Masz jakiś pomysł gdzie mogą być ? - zapytał z nadzieją.
- Mam pewną teorię...Wiesz śniło mi się że WD je porwała...i zabiła... - odpowiedziałam i posmutniałam.
- A więc ruszajmy ! - odparł i pogalopowaliśmy w stronę granicy.Dotarliśmy do drzewa na którym zwykle siedzi Wolf Dark.Wtedy również tam była...Wzięłam głęboki oddech i powiedziałam groźnie :
- Co zrobiłaś z moimi dziećmi ?!
- Hahaha - zaśmiała się złowieszczo - już się nie dowiesz ! - krzyknęła i pobiegła do swojego lasu

< WD , rób jak uważasz...>


Od Rose: -5zr za przekroczenie granic stada ;p
Na serio, nie przekraczajcie już ich! -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz