wtorek, 29 stycznia 2013

Od Caliente

Był piękny , słoneczny dzień.Śnieg powoli topniał a ja przechadzałam się wśród naszych terenów - było naprawdę pęknie.Doszłam nad wodospad i zobaczyłam nowego ogiera czyli Black Moona.Podeszłam do niego i zapytałam :
- I jak ? Podoba ci się w naszym stadzie ?
- Tak , jest bardzo ładnie ale nie znam jeszcze okolicy.I nie wiem jak stąd wrócić do domu.
- Może cię oprowadzę ? - zaproponowałam a on odpowiedział :

- Chętnie ! - uśmiechnął się. Razem udaliśmy się w stronę Jeziora Mgły. Spacerowaliśmy ponad godzinę, gdy naglę odezwał się Black Moon.
- Caliente ...
- Tak ? - odpowiedziałam
- Jesteś dla mnie naprawdę miła, bardzo cię lubię... Czy zostaniesz moją partnerką ?
Klacz zatrzymała się nagle patrząc się na ogiera.
- Oczywiście ! - zawołałam uradowana.
a teraz ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz