poniedziałek, 21 stycznia 2013

Od Seta - CD historii Kazia

- Hej, co tu się wyrabia? - powiedziałem powstrzymując śmiech. - Kto to jest? - zapytałem Mesajaha
- To jest Kaziu, mój brat.
- Nie wiedziałem, że masz brata.
- No bo to jest przyszywany brat.
- W takim razie miło mi cię poznać, jestem Set. - powiedziałem do Kazia.
Mesajah i Kaziu zaczęli rozmawiać o starych czasach. Nie chciałem im przeszkadzać, wyglądało na to, że dawno się nie widzieli. Wyszedłem przed jaskinie aby napić się wody. Stałem chwilę przy szumiącej wodzie gdy nagle Kaziu wyszedł razem z Mesajahem a ten oznajmił, że niedługo Kaziu będzie członkiem naszego stada. Bardzo ucieszyła mnie ta informacja, nowych koni nigdy za dużo. Doszliśmy do stada i załatwiliśmy wszystkie sprawy "formalne". Gdy wszystko było załatwione wpadłem na pewien pomysł.
- Hej chłopaki co wy na to aby się trochę po ścigać? Chciałbym trochę rozruszać kości, więc jak ?

<Kaziu lub Mesajah dokończycie?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz