poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nowy członek! Balou


Imię: Balou
Płeć: Ogier
Wiek: 7 lat
Cechy: miły, wesoły, złośliwy (jak się go denerwuje), energiczny, odpowiedzialny, dzielny, waleczny
Stanowisko: Nauczyciel walki
Żywioł: Ogień, woda
Moce: Nieśmiertelny, lata, może być niewidzialny, włada wodą i ogniem, czytanie w myślach
Partner: Szuka
Rodzina: Nie zna (ma nadzieje na partnerkę i dzieci)
Historia: Od matki zostałem oddzielony w wieku 6 miesięcy. Kupiła mnie dziewczynka (miała na imię Zuzia), jeździła mną konkursy 120 cm. Pewnego dnia moja stajnia zaczęła płonąć. Wtedy wbiegła Zuza wypuszczała konie z boksów, a na końcu mnie zabrała i wypuściła na wolność. Co tydzień spotykam się z nią w miejscu, które zdradzić mogę tylko mojej partnerce. Przywołuje mnie tam gwizdem, który słyszę tylko ja.
Właściciel: Labelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz