sobota, 19 stycznia 2013

Od Shanti - Koniec związku

Pewnego dnia kłusowałam sobie po łące, kiedy przyszła do mnie pewna myśl. Co mnie tak naprawdę łączy z Mortuusem? Znałam go od 4 godzin, a zgodziłam się na partnerstwo... Figa odrzuciłam, chociaż znałam go dłużej. Różniliśmy się także znacznie charakterem.
Była to trudna decyzja, ale postanowiłam jednak to uczynić. Zawróciłam w stronę łąki, gdzie pasł się Mortuus i podeszłam do niego.
- Cześć Shanti! Miło cię widzieć! - powiedział i chciał się do mnie przytulić, ale wywyinęłam się mu. - Coś nie tak?
- Wiesz.... Zastanawiałam się tak ostatnio i doszłam do wniosku, że nas związek nie byłby udany. I.... - popatrzyłam się na ogiera. - Nie chcę, żebyśmy nadal byli razem. Mortuus, przykro mi. 
Po tych słowach pobiegłam przed siebie. Nie chciałam dłużej rozmawiać z nim - nic by z tego nie wyniknęło. Po kilku minutach zastanowienia podeszłam do Rose i opowiedziałam jej o wszystkim.
- No cóż - twoja decyzja. Jak uważasz. - odpowiedziała wzdychając.

<Rose?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz