sobota, 5 stycznia 2013

Od Wolf Dark - "Trylogia" Rozdział I

W którym czytelnik może znaleźć jeśli tylko chce ofertę zjedzenia przez 
wilka.

Odchodzisz? Nie chcesz aby pisało : decyzja właściciela? Zgłoś się do mnie! Załatwimy to w mniej niż 10 minut! Od ręki. Nie musisz dziękować to dla mnie krwista.... Oj przepraszam czysta przyjemność! Wystarczy, że przejdziesz granicę stada, a ja zajmę się resztą...


**********


Tiaaa mogę zamienić się w wilka, mysz, słonia, tygrysa, kota, węża , człowieka itp. Ale w tej zdolności jest jeden haczyk. Albowiem im częściej przemieniam się w inną od konia Postać tym bardziej zanika moja pierwotna osobowość. 
Teraz jestem tygrysem albinosem. Ciemne pręgi odznaczają się na białej sierści. Jestem jak cień. Pojawiam się i znikam. Mieszkańcy pobliskiej wsi mówią o mnie Agamotto. Według nich jestem demonem ciemności, który porywa dzieci i zabija zwierzęta. Ty nie myśl o mnie inaczej! Może się to dla ciebie źle skończyć... 
Morderczyni. Od niedawna zastanawiam się z kim ja pracuję. Matricora i Dumka to mięczaki. Nie potrafią zabić muchy... Ja natomiast zabijam dla przyjemności. Uwielbiam ten dreszcz.
To krwawa przyjemność...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz