sobota, 8 czerwca 2013

Ogłoszenie

Formularze nowych koni, które były przesyłane do top i do mnie nie mogą być tymczasowo wstawione. Mamy mały problem z edycjami notek. Niedługo je pokonamy. Przez ten czas nie musicie na nowo ich wysyłać :)
Przepraszamy i pozdrawiamy!
---
Wiemy, jakim samochodem jeździ Wolf Dark! xD
Zdjęcia nie mamy, ale Rose wraz z Ellie widziała wypasione autko z numerem rejestracyjnym zaczynającym się na "WD". To na pewno ona. Można pozazdrościć, że umie zamienić się w człowieka i zwiedzać polskie drogi ;D

16 komentarzy:

  1. WD umie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej , gdzie ty takiego samochoda widziałaś?
    Mi taki stoi pod domem. Ukradłam go WD. Buahaha!
    ~Kiedyś Shake , później Wena teraz Lord!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod takim czymś co ludzie nazywają szkołą, WD pewnie się szkoli :D

      Usuń
    2. Nie, WD uczy innych :'D

      Usuń
  3. Wypasiony luksiórny samochód, w którym siedzi WD- jak to zobaczę, powiem, że widziałam już WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  4. (...)człowieka i zwiedzać polskie drogi ;D" ZWIEDZAĆ? czy może chodziło o NAWIEDZAĆ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fak...
      Polskie drogi mnie dobiją. Dziury, dziury, autostopowicze, dziury, prostytutki na poboczu. Jak wy w tym kraju podróżujecie?!
      Poza tym ten samochód to mój prywatny Tuskobus.
      WD

      Usuń
    2. Haha xD No to właśnie było takie "zwiedzać" z nutką... sarkazmu :D Polskie drogi są okropne.
      Popieram WD! Tuskobuski, prostytutki i miniaturowe jeziorka po deszczu. Tuskobuski WD najgorsze xDD

      Usuń
  5. My nie podróżujemy, to Rose i Ellie wylazły do miasta po nowy zapas dopalaczy, i przy okazji zobaczył Tuskobus. Skąd go wytrzasnęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tuskobus.. A nie Wudobus?

    OdpowiedzUsuń
  7. Faith, której nie chce się logować a zaraz i tak się zaloguje9 czerwca 2013 13:09

    WuDeobus! :'D

    OdpowiedzUsuń
  8. WuDe'obus (koniecznie z ' )

    OdpowiedzUsuń
  9. Faith, która nie ma zamiaru się zalogować tylko, by napisać komentarz.11 czerwca 2013 16:12

    Prześlijcie formularze do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Lol , ja zobaczyłam ten samochód . Stał pod szkołą ;'D

    OdpowiedzUsuń