środa, 3 lipca 2013

Nowa klacz - Jess















Imię : Jess
Wiek: 1,5
Cechy: miła , zabawna , godna zaufania , przyjacielska , opiekuńcza dla stada , czarująca urokiem , nie raz chamska jeśli ktoś ją wkurzy , kocha być w towarzystwie
Stanowisko: Wojowniczka
Żywioł: powietrze , ogień
Moce: potrafi stworzyć tarczę powietrzną , umie się teleportować , robi tarczę z ognia , czyta w myślach , umie stworzyć powietrzną kulę
Partner: Szuka tego jedynego który pokocha ją za to jaka jest a nie za wygląd ...
Rodzina: Ma gdzieś rodzinę o której nie lubi zbytnio opowiadać jak już ma komuś powiedzieć to musi mieć zaufanie do tego konia.
Historia: Gdy się urodziła była szczęśliwym mały koniem. Lecz gdy ludzie ich znaleźli zaczęli ich męczyć. Gdy mieszkali u tych ludzi po 2 tygodniach zabili mojego ojca. Matka nie chciała żeby mnie to spotkało więc postanowiła mnie uratować. Kazała mi stąd odejść i wędrowałam do puki nie spotkałam Rose.
Właściciel: wiki i nata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz